Xiaomi Türkiye garantili olduğunu nasıl anlarız?
Ürününüzün “Xiaomi Türkiye Garantisi” kapsamında olup olmadığını, garanti belgesinde belirtilen cep telefonları için “IMEI”, diğer ürünler için “Seri Numarası” veya “İthalatçı Firma Bilgileri”ni iletişim kanallarımız ve/veya servis merkezlerimiz aracılığıyla tarafımıza ileterek öğrenebilirsiniz.
Xiaomi Türkiye garantisi hangi servis?
Xiaomi Yetkili Servis Merkezi-İstanbul-AtaşehirAtilla İlhan Cd. No:20, 34750 Ataşehir / İSTANBUL Pazartesi – Cuma 08:00-17:30; Cumartesi 09:00-17:00.+90 850 502 0800.
Türkiye garantili ne demek?
Türkiye Garantisi, üretici markanın resmi garantisidir. İthalatçı Garantisi, ürünü Türkiye’ye getiren firmanın verdiği garanti hizmetidir. Türkiye Garantili Ürünler: servis kaydı, destek, orijinal parçalarla onarım, aynı ürünle değişim vb. Tüm hizmetlerden yararlanılabilir.
Xiaomi Türkiye garantisi genpa mı?
Merkezde, Xiaomi Türkiye garantili tüm telefonların yanı sıra, Xiaomi aksesuarları ve ekosistem ürünlerinin Genpa Teknik Servisi kapsamında bakımı yapılıyor.
Xiaomi orjinal olup olmadığını nasıl anlarız?
Bu servis, mobil cihazınızın yasal olarak ithal edilip edilmediğini ve cihazınızın IMEI numarasını sorgulayarak kaybolup kaybolmadığını/çalınıp çalınmadığını öğrenmenizi sağlar. IMEI numaranızı, cihazınızın çevirici ekranında *#06# girerek bulabilirsiniz.
Telefon Xiaomi Türkiye garantili mi?
Ülkemizde Xiaomi telefonlar Xiaomi Türkiye veya ithalatçı garantisiyle satılmaktadır.
Xiaomi Türkiye resmi distribütörü kim?
Evofone – Resmi Xiaomi Türkiye Bayisi
Poco Türkiye garantili ne demek?
Poco Türkiye veya bayi garantili Poco, şirketin Türkiye’de satılan ürünü resmi olarak desteklediği anlamına gelir. Yani Poco mağazaları ve Poco’nun anlaşmalı olduğu tüm servisler (örneğin GEN-PA – KVK) cihazlara teknik servis sağlar.
Xiaomi ekran kırıldı garanti kapsamında mı?
Ekran kırılması, ön cam çatlaması, iç ekran kırılması, telefona darbe gelmesi ve sıvı teması sonucu oluşan ekran hasarları telefon üreticileri tarafından tamamen kullanıcı hatası olarak değerlendirildiğinden garanti kapsamı dışında kalmaktadır.
En iyi telefon garantisi hangisi?
(Resmi) bayi garantili cihazlar için, ilgili ülkenin resmi üretici garantisidir. Herhangi bir arıza, bozulma, hatalı üretim vb. sorun olması durumunda ithalatçı garantilerinden çok daha iyi bir hizmet sunar. Gerektiğinde, garanti kapsamındaki parçaları ve ürünleri hemen değiştirebilirler.
Telefonun Türkiye garantili olduğunu nasıl anlarız?
Model numarası “TUR” ile bitiyorsa ürün Türkiye garantisi kapsamındadır.
Xiaomi ithalatçı garantisi hangi firma?
Xiaomi’nin Türkiye distribütörü Evofone’dur. Yetkili servisleri Genpa, Evofone ve OUNO’dur. Onarımların çoğunlukla Genpa üzerinden yapıldığını belirtmek isteriz.
Xiaomi Türkiye yetkili servisi kim?
KVK Teknik Servisi, 8 ayrı servis noktasında orijinal Xiaomi ürünleri için yetkili Xiaomi servis sağlayıcısı olarak hizmet vermektedir.
Mi Türkiye garantisi nasıl anlaşılır?
Cihazı Vatan Media Markt gibi mağazalardan satın aldığınızda kutunun içerisinde turuncu bir garanti belgesi ve kutunun üzerinde Xiaomi Türkiye garantisi olduğuna dair bir not yer alıyor.
Xiaomi yetkili servise nasıl gönderilir?
İLETİŞİM Xiaomi Türkiye Müşteri Hizmetleri: 0 800 621 22 26. E-posta: Satış Sonrası Destek service..com. Siparişleriniz için: service.tr..com.
Cihazı Türkiye garantili olduğu nasıl anlaşılır?
Model numarası “TUR” ile bitiyorsa ürün Türkiye garantisi kapsamındadır.
Xiaomi Türkiye resmi distribütörü kim?
Evofone – Resmi Xiaomi Türkiye Bayisi
Xiaomi ithalatçı garantisi hangi firma?
Xiaomi’nin Türkiye distribütörü Evofone’dur. Yetkili servisleri Genpa, Evofone ve OUNO’dur. Onarımların çoğunlukla Genpa üzerinden yapıldığını belirtmek isteriz.
Garanti belgesi nereden sorgulanır?
– Garanti Belgesi Talebi Paylaş Tüketici, ürünün garanti kapsamında olup olmadığını dilediği zaman talepte bulunarak sorgulayabilir. E-devlet şifresi olan kişiler ayrıca Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın internet sitesi üzerinden garanti belgesini sorgulayabilir.